A leggyakrabban feltett kérdések

Számlabefogadóként jelent-e bármilyen költséget számomra az e-számla-szolgáltatás használata?

A számlák megtekintése, kiegyenlítése és archiválása semmilyen költséget nem jelent a felhasználók számára.

Kihez fordulhatok, ha kérdésem merül fel?

Számlázással kapcsolatos kérdésekkel a Számlakibocsátóhoz fordulhat, egyéb kérdésekben az XSD Zrt. ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésére az info@e-szamla.hu címen.

Számlareklamáció esetén kihez fordulhatok?

Amennyiben számlájának tartalmával nem ért egyet, kérjük, forduljon közvetlenül a számlakibocsátó ügyfélszolgálatához.

Hogyan értesülök róla, hogy új elektronikus számlám érkezett?

Az XSD Zrt. e-mailt küld új számla beérkezésekor. 

A kinyomtatott számla elfogadható a hivatalos ügyek intézésekor?

Nem, az elektronikus számla kinyomtatva nem használható fel hivatalos ügyek intézésére.

Hogyan tudom bankkártyával kifizetni számláimat?

A bankkártyával kiegyenlíthető számlák mellett egy ikont talál. Ez esetben internetes fizetésre alkalmas bankkártyával a számlák egyszerűen, online kifizethetőek.

Mi történik a számlámmal, ha a fizetési határidő lejártáig nem fizetem ki?

Az XSD Zrt. tárolja számláját, amit mindaddig megtalál kifizetetlen számlái között, amíg ki nem egyenlíti, vagy a kibocsátója helyesbítő számlát nem küld (sztornó számla).

Hogyan garantálható, hogy az elektronikusan kibocsátott számla tartalmát utólag senki ne változtathassa meg?

Az elektronikus számla sértetlenségét az elektronikus aláírás és az időpecsét biztosítja. Az SDX aláírás ellenőrzés menüpont alatt letölthető az ellenőrző alkalmazás.

Nem veszélyes az, ha bankkártyával akarok fizetni?

A bankkártyás fizetés semmivel sem jelent több kockázatot, mintha az interneten bárhol máshol bankkártyával fizetne.

Ki láthatja az elektronikus számláimat?

Kizárólag az érvényes felhasználó név és jelszó birtokában lévő felhasználó tekintheti meg és fizetheti ki a számlákat.